باران
رقص قلم
شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : صابر

سلام

قطرات باران بر صورتم مي لغزيد و احساس نو شدن در دلم زنده مي شد

و با هر بوسه ائي كه بر گونه هايم مي زد حس دوستي را در گوشم زمزمه مي كرد

و من فرياد شوق ، ‌همچون كودكي بي اختيار .

و خواهم توانست از بوي پيراهنش پي به شكوهش ببرم كه مرا به لحظات كودكي مي برد.

و تو اي باران

اي هجومي كه تار و پود از هم گسسته ي عشق را به هم گره مي زني

بارها بر دلم باريده اي و پيله هاي دلم رخ نمون ساختي

سر به بالين تو انگار

انگار

انگار همين ديروز بود كه در كودكي خويش چشم هايم را رو به آسمان مي دوختم و با هر

 سيلي تو بر گونه ام چشمم را مي بستم و دوباره مي گشودم

انگار كوره راهي نيست كه در زير باران با آن شور و شوق بر گردم به اوان كودكي

و مرا چه مي شود ...

امروزم را خوب درمي يابم تا بهترين فرصت جواني را از دست ندهم ،‌ و فردا به دست و پاي

اين چرخ سهمگين زمان نيافتم كه ،‌ جواني ام را برگردان

و هاي هاي مستانه ام را در دلم فرياد مي زنم به آهستگي ،تا كبوتران عاشق از خواب ناز

كه بر روي حرم امن دلم جاي كرده اند نپرند و از من نرهند .

 



نظرات شما عزیزان:

دل شکسته
ساعت17:30---24 ارديبهشت 1391

سلام

زیبا و دلنشین بود

منتظر حضورتون هستم

پاسخ:سلام ممنونم میام خدمتتون



کلاه خاکی
ساعت19:27---29 فروردين 1390
سلام و درود

وبلاگ زیبایی دارید قالب قشنگی هم انتخاب کردید به حسن سلیقه شما آفرین باید گفت.

خوشحال میشم به من هم سر بزنید دوست منپاسخ:سلام دوست عزيز،ممنونم از لطفتون،حتما


rahgozar
ساعت23:47---28 فروردين 1390

salam doste aziz ba kamale eftekhar link shodid

 

 

 

 

 

پاسخ:سلام دوست عزيزم ، ممنونم از لطفتون خودتون گل هستين



rahgozar 
ساعت23:44---28 فروردين 1390

salam doste aziz ba kamale eftekhar link shodid

 

پاسخ : سلام دوست عزيزم ، ممنونم از لطفتون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ رقص قلم خوش اومدید از اين آدرس به تمامي وبلاگهام دسترسي خواهين داشت hiedari.loxblog.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رقص قلم و آدرس galam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 4717
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1