سهم
رقص قلم
دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 18:27 ::  نويسنده : صابر

سلام

اينبار بر دلم قفلي زدند كه ياراي گشودنش را ندارم

نمي دانم كه از كدامين كوچه پس كوچه هاي شهر بوي عبور مي آيد

نمي دانم سر بر بالين كدامين پروانه خواهم گذاشت و گرمي دستانش را با تمام

شيريني كه خواهد داشت احساس خواهم كرد

و نمي دانم چگونه باورم را پرورده كنم و با كدامين قلم بنويسم كه سينه ام مالامال

از حس غريبي است

سكوت در كلبه ي تنهائي ام بارها باورم را خدشه دار مي كند و مرا از پروازم باز مي دارد

و چقدر زيباست شمعي كه برايم مي سوزد تا بالهاي كوچكم را در آن بسوزانم

اي نسيمي كه مي وزي با كدامين واژه بنويسم كه با شمع دلم چه كار داري

كوير را مي خواهم تا بر سويت آمده و به آهنگت در آيد تا از تار و پودت بكاهد ، شايد كه

آرام گيرم همانند گنجشك كوچك باران زده در زير سايه ي يك بوته ي ياس

 



نظرات شما عزیزان:

sun
ساعت19:19---2 ارديبهشت 1390
salam webe khoby darid moafag bashid
پاسخ:سلام دوست عزيز ، ممنونم از نظرتون


کلاه خاکی
ساعت16:49---30 فروردين 1390

سلام

ممنون که انقدر سریع به من سر زدید

من لینکتون کردم در صورت تمایل لینکم کنید. متشکر

پاسخ: سلام دوست خوبم ، اسم شما رو هم در ميان غنچه هاي دلم مي كارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ رقص قلم خوش اومدید از اين آدرس به تمامي وبلاگهام دسترسي خواهين داشت hiedari.loxblog.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رقص قلم و آدرس galam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 4701
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1